گجت ها

جالباسی سامسونگ AirDresser لباس‌های شما را تمیز و تازه نگه می‌دارد

جالباسی سامسونگ AirDresser لباس‌های شما را تمیز و تازه نگه می‌دارد

جالباسی سامسونگ AirDresser از جمله محصولات حاضر در نمایشگاه IFA 2019 است. جالباسی سامسونگ AirDresser لباس‌های شما را تمیز و تازه نگه می‌دارد. به تن کردن لباس‌های تروتمیز، یکی از راه‌های شیک‌پوشی است؛ بدون اینکه نیازی به صرف هزینه‌‌ی زیاد برای خرید پوشاک برند و تجملی باشد. اما نگهداری و مراقبت از لباس‌ هم کار راحتی نیست؛ اینجاست که جالباسی سامسونگ AirDresser به درد می‌خورد.

جالباسی سامسونگ AirDresser لباس‌های شما را تمیز و تازه نگه می‌دارد

این گجت به سیستم Jet Air و Air Hangers سامسونگ تجهیز شده و کاری که انجام می‌دهد، گسیل کردن جریان هوا به لباس‌های آویزان شده است. این جریان هوا نه تنها گرد و خاک جمع شده روی البسه را می‌تکاند، بلکه برای زدودن باکتری‌ها نیز موثر خواهد بود.

از طرفی، AirDresser یک سیستم گرمایشی داخلی نیز دارد که لباس‌های خیس و نمناک را در دمای نه چندان بالا خشک می‌کند. ایده‌ی پشت چنین سیستمی این است که با خشک کردن لباس در دمای پایین‌تر، از چروکیدگی و سایر صدمات ناشی از حرارت، جلوگیری شود.

البته سامسونگ نخستین تولیدکننده‌ای نیست که چنین دستگاهی را رونمایی می‌کند. پیش‌تر رقیب هم‌وطن این کمپانی نیز محصول مشابهی را به نام ال جی استایلر (LG Styler) معرفی کرده بود. هنوز سامسونگ قیمت جالباسی ایردرسر را اعلام نکرده است؛ اما نباید آن را ارزان تصور کنید.

 

منبع : ubergizmo